0

Temizlik zamanı :)

Tüm bloglarımı sildim, okudukça bi garip oluyordum :) Sadece birini bıraktım, çünkü ordan hala yardım alıyorum :P Orda yazılanları yapamadım henüz. En kısa zamanda yapıcam, belki bu yazıyı yazdıktan sonra yapmaya başlarım. Uzun zamandır sadece okuyup çıkıyodum. Umarım artık bir şeyler yazıp öyle çıkarım. Hayat güzel, yaşamak güzel, herşey güzel...

Şöyle arka planımı sade bir renk yapmak istiyorum ama yapamıyorum işte, onu da zamanla öğrenirim sanırım. Sora sora artık :P Güzel güzel şarkılar çalmaya başlasın istiyorum sayfamı açınca, hani böyle liste halinde. Ama girdiğimde çalmaya başlasın şarkılar sırayla istiyorum. Kendimi Beyaz'ın programındaki "Psikopat" gibi hissetim bir an :D Okuyupta bana bunları öğretmek isteyen olursa çok memnun olurum yaniii :)

Görüşürüz sevgili günlük :P

0 yorum:

Siguiente Anterior Inicio

Memorias